Torsdag 28/1-10 smärtskala:3

Heeej!

Vilken skum dag det varit idag!, Först och främst var det träning på morgonen med MRL passet-sjukt jobbigt!
Sen drog jag och Lisen iväg på stan och försökte göra vårt bästa för att INTE handla något. Det hela gick ju sisådär men är sjukt stolt över att vi passerade ut från Hemtex utan en enda grej, trotts att vi båda stod med armarna halvfulla med saker och tom ställde oss i kön. Starkt jobbat!
Har även haft en gubbe från Tb här idag som fixat så jag ska få nya tapeter i lägenheten.
Sen blev jag bara sååå trött, så jag gick och la mig, och somnade i 4 timmar. Vaknade vid 17.
Nu har jag ätit och kollat på Robinson.


Jag är så otroligt hungrig hela tiden, är helt galet! Skulle kunna äta hur mycket som hälst.
Ska snart ta och gå och lägga mig. Träning 06.30 imorgon och sen ska jag iväg på en väl förtjänt ansiktsbehandling  :)


God natt alla!


Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0