Tisdag 26/1-10 Smärtskala:5

God kväll!

Idag har jag varit riktigt duktig. Först har jag jobbat mellan 9-18.30, fick gå lite tidigare till bussen så jag han hämta ut mina beställda tabletter på apoteket. Där träffade jag Suss och vi tog en lite snabb vända på stan precis innan alla affärerna stängde. Jag lyckades på denna tiden shoppa på mig en bikini. Mina bikinis har ju helt spårlöst försvunnit någonstans?!. Sen gick jag hem, åt en ordentlig middag som bestod av tacos och sen har jag tvättat, dammsugit och skurat. Hur bra är inte det ? :D.

Nu ska jag ta och packa iordning min träningsväska tills imorgon bitti. Är träning 06.30 med Lisen och Carro som gäller. Inga undantag!





                                                          





Natti natti allihoppa!

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du får komma i tid imorgon! :)

2010-01-27 @ 10:44:14
URL: http://carolinekling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0