Onsdag 27/1-10 Smärtskala: 5

Heej!

Idag har det varit en tuff dag minnsan. Först upp och träna vi halv sju. Dock så blev det sju för mig då jag lyckades försova mig lite.. Vaknade av ett sms fån Carro där det stod att hon kanske skulle bli någon minut sen, och tur var ju det, haha. Sen har det varit jobb hela dagen och nu håller jag på och städar hela lägenheten. Ska ha en sådan där snubbe från Telgebostäder på besök imorgon då jag framfört lite klagomål på diverse saker ;).

Dock först av allt så är det träning som gäller 06:45. Vi ska gå på ett så kallat MRL pass vilket innebär Mage Rumpa Lår. Tycker det låter helt perfekt :D. Känns dock så värdelöst nu när man snarare ser fetare ut då magen är öm och svullen till max, ser typ gravid ut :(. Men sen när de gått över kanske man kan se lite "fittare" ut. För det är "fitta" som vi har som mål att bli till sommaren!

Nu är vi äntligen av med den sista kattungen med, eller kanske inte riktigt av med den men den är betald iaf. Tjejen som ska ha Frans är dock borta på semester men hon ska hämta henne den 4 februari. Och hur mkt jag än tycker om den lilla rackaren så ska det faktiskt bli skönt med lite lugn och ro. Om inte annat så kommer pissnisse garanterat uppskata det hela :).

Nej, nu ska jag fortsätta städa, sen ska jag ta och sova så jag faktiskt vaknar av ringklockan imorgon bitti.




God natt alla!


Puss/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0