Måndag 25/1-10 Smärtskala:5

God morgon alla morgonpigga ;)

Idag är det måndag, och jag hatar måndagar! Fanns en gång i tiden då jag faktiskt älskade måndagar, men då var jag även ledig måndagar. Måndagar innebär en nästan 12 timmars arbetsdag, och det är då allt annat än kul vill jag lova. Dock idag så var Carro snäll och kör från nio så jag kan börja 12. Sitter nämligen och väntar på en röris som ska fixa min ducsh idag. Men vart är han?? Han skulle komma någon gång mellan 9-10 men ingen röris ännu.. Får väl vänta ett tag till innan man ringer TB och klagar :). Är så otroligt trött på min dusch nu, först blir det varmt, sen kallt, sen jättevarmt sen iskallt osv osv. Skapligt irriterande att duscha i det.

I lördag var jag Lisen och Davve hemma hos Carro och drack vin och dansade, haha. Blev en jättetrevlig och lyckad kväll. Sådana hoppas vi på flera av.

Hade så fruktansvärt ont i ena sidan av magen igår, alltså ingen vanlig endovärk utan något helt annat. Sen var man bakis för den delen med så man hade lika gärna kunnat skippa den där söndagen ;).

Å idag åkte min älskling hem till Uppsala :(, jag Hatar när han åker!! Sakna Sakna Sakna...

Idag på morgonen när jag klev upp såg jag till min stora förtjusning att två stycken blommkrukor med tillbehörande innehåll låg utspritt över hela golvet. Känns så kul att jag måste köpa nya krukor och blommor varannan vecka för att mina kära små älsklingar tycker att det är så otroligt kul när krukorna åker i golvet och man kan raca runt i all jord längs hela golvet. Hm.

Nää, nu ger jag upp. Ska ta och ringa TB och kolla vad dem pysslar med.

Ha en jättebra dag allihoppa och fortsätt kämpa alla endovänner!

Massor med Kramar/Eve

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0