Lördag 23/1-10 Smärtskala:3

Hej Hopp!

Nu var det snart en månad sedan jag skrev sist. Var inne på min statestik och såg hur många som är inne och läser den här bloggen och måste få säga att jag nu skäms. Ska genast ta tag i det här igen och börja skriva i den igen.

Har varit en otroligt hektisk period nu på jobbet under julen och all rea, känns så otroligt skönt att det äntligen är över. Har varit en ganska jobbig period smärtmessigt med, men antar att det hänger ihop med att det varit mer stressigt. Nu när det lungnat ner sig lite känns det mycket skönare.

Har precis påbörjat en ny "behandling", har börjat att äta två minipiller istället för ett som man i vanliga fall ska äta. Detta för att försöka att få bort mensen helt. Jag hoppas verkligen att det ska fungera.

kväll ska vi hem till Carro och dricka vin, ska bli trevligt :).

Jag Lisen och Carro har startat att gymma med, måste få säga att det faktiskt är ganska kul. Det jobbiga är väl då att gå upp kl. 06.00 men man känner sig skapligt duktig efter.

Nu ska jag och Davve iväg till Subway för lite lunch =)


Ha det så bra allihoppa, och kämpa på alla!

Kramar/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0