Fredag 29/1-10 Smärtskala:1

Hej hopp alla glada :)

Har precis kommit hem från en helt underbar ansiktsbehandling hos Karin på Hudverkstan (www.hudverkstan.info). Är så otroligt skönt att komma dit och bli ompysslad.

Nu är det snart dags för lite shopping med syrran, måste hitta en passande present till min sötnos som fyller år den 6:e februari, men har ingen aning om vad jag ska hitta på. Och inte säger han vad han vill ha heller. Något förslag?

Blev ingen träning imorse, har sådan otrolig träningsverk att jag inte ens kan sätta mig på toaletten utan att hålla i mig. De ni, då har man tränat hårt ;).

Nej, nu ska jag försöka få i mig något att äta och sen är det stan som gäller!

Trevlig helg alla :)


Kram/E

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, samma för mig när det kommer till toan! Bra jobbat av oss!!! :)

2010-01-29 @ 19:27:18
URL: http://carolinekling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0