Torsdag 18/2-10 Smärtskala: 4

STEP TOUCH STEP TOUCH- HAHA
Alltså helt seriöst, jag och Carro var nog med om skummaste passet ever igår! Aerobic skulle det vara men var snarare någon slags sjukt flummig och ful dans! Snubben som ledde passet var rågay och slängde ut sig diverse namn på hans fina steg.. Som t.ex. "cha Cha" som egentligen heter Chase steg men han har väl slängt om det till någon härlig förkortning så han kan låta lite som han Tony i lets dance juryn. "åå ni skulle bara veta hur vackra ni e nu tjejer, Step touch, step touch, chacha" haha gubben var råflummig. Men det värsta av allt var faktiskt att man inte ens var trött efteråt! I början påpekade han att vi skulle säga till om det blev för jobbigt för alla skulle kunna klara av att vara med på hela passet.. Men hallå, jag hade lätt kunnat hålla på i en timme till. Sjuk besvikelse men ändå en upplevelse :).

Gick bra hos läkaren igår, ingen ny inflamation i alla fall så antagligen bara endometriosen som ville göra sig rejält påmmind om att den finns. Skönt det, jag hade seriöst inte pallat en kur till med antibiotika. Å i sommar tänker jag absolut inte ta några tabletter för i år ska jag kunna sola utan att få en massa stora röda fläckar=).

Har varit en riktigt skön, lugn och väldigt flummig dag på jobbet idag. Lisen å jag var hyggligt trötta och brukar ju alltid vara lika kul :). Blev en hel del Step touch dans ;).

Imorgon bitti ere spinning som gäller, imorse skulle vi gått på MRL men tjejen som håller i passet var sjuk så det blev gymmet igen.


Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag är ledig, går förhoppningsvis rätt så snabbt =)!


Ha det gott alla!

Puss o kram/Eve


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Hittade länken till din blogg via endoföreningen på facebook. Jag har också endo. Tycker din blogg är bra så kommer att följa denna nu :). Din skrivelse om vad bloggen handlar om var bra också, du känns som en optimist :).



Ta hand om dig!

Kram Emma

2010-02-25 @ 21:52:41
URL: http://emmus84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0