Tisdag 16/2-10 Smärtskala:6

Hej alla!

Igår trodde jag halft att jag skulle dö. Hade så sjukt ont i magen så det var äckligt :(.  Började lite smått på morgonen men kände att jag kunde försöka fixa hela dagen på jobbet, men sen blev det bara värre och värre och tillslut blev det riktigt hemskt. Låg i soffan i personalrummet i 2 timmar innan jag tillslut fick ge upp. Snälla Maria på jobbet skjussade hem mig och Carro och Sebbe ställde upp med min stängning. Underbara kollegor man har! Idag har det kännts lite bättre men har fortfarande ont :(.

Skönt att man är ledig imorgon iallafall! Först blir det träning på morgonen och sen blir det fika med mr Raspefeldt :).

Hade en supermysig alla hjärtans dag med Davve, synd att man jobbade halva bara! Vi var uppe på heron och såg på FARSAN, sjukt bra film. Måste ses! Fick ett litet paket med som innehöll ett par jättesöta örhängen :).


Nej, nu ska jag försöka fixa något att äta.

Sköt om er!

Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0