Onsdag 17/2-10 Smärtskala: 5

Heeej!

Idag skulle bli en skön dag, hade jag tänkt! Men icke, hela planen och all lust sprack när jag fick samtal från min läkare. Han vill att jag kommer in idag och tycker inte alls att det lät bra med hur jag mådde i måndags. Men just nu känner jag bara att JAG ORKAR INTE. Ja jag hade sjukt äckligt j*vla ont men det är ju inte precis som att det var första gången. Det har ju släppt hyffsat men vad tusan! BLÄ!! Och förlåt men vad ska man göra då? Det finns ju ingen fu*king j*vla medicin som tar bort skiten i alla fall så vad tusan spelar det för roll??
Låt mig ha ont och låt mig glädjas när det börjar gå över.
Jag orkar inte prata om det, jag orkar inte diskutera om det och jag känner inte alls för att kämpa idag! Jag skulle helt enkelt ha ljugit! Nää men det har varit skitbra den senaste veckan, precis så skulle jag ha sagt!
ÅÅÅH jag är så sablans trött på den här skiten så det finns inte. Man kanske skulle ta och ta bort skiten iallafall, adoptera kan man ju alltid göra.. Men nää, fan vad jag skulle ångra mig då.. Det finns lixom inte ens som ett alternativ. hmm, kämpa var det va? Javisst...


/E


Kommentarer
Postat av: vera

Hej. jag har också endo. fick reda på det för någon vecka sedan men har levt med det sedan puberteten utan att ha en aning vad det är. nu ligger jag med fruktansvärda smärtor efter samlaget igår. och innan dess vart det mens, och innan dess titthålsoperation. jag har legat i sängen i över tre veckor. jag mår fruktansvärt. och nu när tramadolen är slut och avtändingen har börjat brakar det ordentling med min sambo. han orkar inte, han orkar inte. när jag fick mina värsta krampor bröt han ihop och sa att han vart utmattad. han orkar inte, och han har bott med mig i 3 månader. JAG orkar fan inte. ser hela livet framför mig som det det är jusst nu, och har varit. och frågan är då, vad skall jag kämpa för? vem skall orka hjälpa och vem vill höra mitt klagande?



min endometrios kommer att ta livet av mig.

det vet jag.



fint att läsa om någon annans bekymmer,

skönt att veta att man inte är ensam.

kämpa på!

2010-03-17 @ 18:05:26
URL: http://bloggnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0