Onsdag 10/2-10 Smärtskala:4

Godafton!

Min lilla katt Ebba är ruskigt äckligt just nu, eller sjukt kåt kanske det heter? Hon går och åmar sig och drar sig längst allt hon kan. Dessutom skriker hon något otroligt medans hon håller på. Sjukt vidrigt! Blir kastrering för den här lilla damen snart.

I måndags så var det ett värdetransportrån precis utanför SIBA, kan inte sluta tänka på att det lika gärna kunde varit vi som råkat ut för idioterna. Loomis killen hade precis varit hos oss innan dem slog till. Vilka j*vlar alltså. Och det var den snälla Loomiskillen som dom hoppade på, självklart! - Vi vill ha tillbaka vår Loomissnubbe!!

Idag har jag och Carro haft sjukt tråkigt på jobbet, är lixom inga folk! Dock har vi dekorerat jättefint med en massa glashjärtan =). Snart är det ju alla hjärtans dag! Synd att man jobbar bara men ska bli riktigt mysigt att komma hem sen. Bara längtar tills på fredag, för då kommer min snygglo! Längtar längtar längtar!

Ikväll tänkte jag försöka städa lite men vet inte riktigt om jag orkar, känner mig helt slut. Förskylld e jag med så blev ingen träning imorse, men imorgon ska jag påt igen =). Ska möta Carro och Lisen utanför gymmet imorgon bitti kl. 7, ska bli riktigt mysigt att gå upp 06.30 på sin lediga dag ;)! Men vad gör man inte, snart är det beach 2010 som gäller och då är det vårt år, haha!

Jag och Lisen har bestämt oss för att köra en charter i sommar, Carro dissar :P.
Å jag och Millan åker nu vecka 12, ska bli så otroligt skönt!! Dock har vi inte bokat något ännu men blir en sista minuten till bästa pris =).

Sen ska jag och syrran stöpa lite ljus imorgon, dom vi gjorde sist är redan slut.. Måste fixa fler till alla hjärtans dag =)


Nej, nu ska jag försöka ta och röja upp lite!


Ha det bäst!

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Lina K

Härligt med hjärtdekorationer även på jobbet! =) Och huvudsaken man får vara med den man älskar sen på kvällen åtminstone, så går det ändå att jobba på dan =)



SV: Jo det är sant, det tar ett tag att vänja sig vid stora ringar =) Hade själv länge problem med det =)

2010-02-11 @ 09:08:50
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0