Mattias har talat - Och han har rätt!

Mattias säger:
vad är de för något jag läser på din blogg ? klart som fasen man skall kämpa evelina :) 
Evelina säger:
ibland ger man upp :) 
Mattias säger:
klart man gör men då tar man bara nya tag och inser att livet är fett mycket för nice för att ge upp



okey Okey OKey OKEy OKEY! Du har så j*kla rätt! Nu kör vi :P

Fy Fan vad kul det ska bli att gå till läkarn idag, det kanske har kommit något nytt? Jag kanske får ett positivt besked!
En dag ska jag stå hos läkarn och få höra "Nu vet vi hur vi botar endometrios". Sen att jag säkerligen kommer vara 50 bast och gått in i klimakteriet och den här skiten försvunnit har inte med saken att göra ;). Jag tänker då boka en tid hos en läkare bara för att få höra dom säga det!! "VI KAN BOTA ENDOMETRIOS"


NU KÖR VI!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0