Måndag 1/2-10 Smärtskala:4

Gokväll!

Fy fan vad jag hatar måndagar, bokstavligen! jobba 9-20.30 är verkligen inte kul. Du hinner inte göra något annat än å jobba.

Bara lääängtar tillsa jag ska få åka till Uppsala och till min älskling på fredag, bara 4 dagar kvar nu :)
Imorgon är det ett MRL pass som står på schemat 06:45, sen är det jobb fram tills 18.30 som gäller. Jag och Lisa kommer vara såå trötta. Hoppas Carro skänker oss en liten tanke från semestern :).

Nää, det blir faktiskt inte så mycket mera idag, måste sova :)..


God natt och dröm sött!

Puss/E


Kommentarer
Postat av: Caroline

som det känns nu så lär jag ha värre träningsverk än vad ni kommer ha... jorå, det är så synd om mig! :)

2010-02-01 @ 23:48:27
URL: http://carolinekling.blogg.se/
Postat av: Sara Söderkvist

Hej!

Tänkte höra om du har lite mer koll än mig. Har också fått reda på att jag har endometrios och har fruktansvärt ont. Har du ont alltid, eller bara under mensen? Har du ont i hela magen. Du behöver inte svara om du inte vill. Är en orolig skåning.

Blev inlagd på sjukhus innan jul för att de trodde att det var blindtermen, men istället var det endometrios.

2010-02-06 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0