Torsdag 22/10-09 Smärtskala: 5

God kväll!

Idag har jag haft en super mysig dag med syster milla :). Vi har haft julpysseldag och ätit tackos. Så nu har jag en massa små söta tomtar hemma färdiga inför julen, hehe :).

Imorgon ska jag och David ta och åka till Uppsala och shoppa lite. Måste hitta en snygg vinterjacka! Sen hade vi tänkt att svänga förbi Marcus på sjukhuset och såklart Elgiganten då dom har nyinvigning imorgon.

Nu ska jag ta och väcka pissnisse, Mohaha ;)


//Eve

 Nu är det bara ögonen kvar :)


Kommentarer
Postat av: Linda Lundin

Hejsan, hittade hit till din blogg via google. Försöker hitta andra, som liksom mig lever med endometrios. Hoppas du kikar in på min blogg också. Finns inte så mycket info där än, eftersom den är nystartad =).//Linda

2009-10-30 @ 00:55:25
URL: http://www.metrobloggen.se/endometrios

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0