söndag 29/11-09 smärtskala: 2

Hej!

Jag hatar verkligen söndagar av någon konstig anledning?.. Kanske för att jag vet att det är måndag imorgon och att jag hatar dom ännu mera, det är verkligen inte kul att jobba 9-20.30, blä!
Har hållt på och målat lägenheten halva helgen, började lite smått tröttna på den lila färgen så nu blire vita väggar igen. sitter just nu hemma hos mamma och pappa och insåg just att jag inte ens satt upp en enda ljusstake, KATASTROF! Måste fixas såfort jag kommer hem :).

Idag har vi varit på julmarknad i Sigtuna, mycket mysigt och trevligt. Förstår inte varför alla klagar på den här tiden på året? Det är ju ändå den mysigaste tiden som finns :D!

Imorgon börjar Davve sitt nya jobb i uppsala , vilket innebär att han åker till Uppsala ikväll, ush :(, kommer inte få träffa han förns på fredag, lååång tid jö :(.  Men dessto mysigare blir det då :).

Funderade på om man skulle ta och skaffa sig en julgran iår? Katterna lär ju riva ner den som vanligt, men ändå. En jul utan julgran funkar ju bara ínte.. Kanske ska knycka en ikväll? :P.. Haha


Nej, nu ska jag passa på å mysa med min älskling innan han åker!

Ha det så bra allihoppa!


Puss o kram/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0