Måndag 2/11-09 Smärtskala:3

Hej hopp!

Titta så duktig jag varit och inte uppdaterat på över en vecka, såhär fick det ju inte bli.. Skärpning!

Villket fall så har jag haft en helt underbar helg tillsammans med Sess och Mikkis i E-tuna.
Tanken var att vi först skulle till en inflyttningsfest men pga. att vi råkade lokalisera oss lite fel (eller så var det väl jag som råkade lokalisera oss lite fel, men iaf) så blev vi väldigt sena till Mikkis så vi fastnade hos henne fram tills det var dags för utgång. Väl framme vid Harrys så var det lååång kö så Mikkis föreslog ett ställe som jag eller Sess aldrig varit ute på. Nåväl väl framme vid stället som för övrigt kallades "Raw" så möttes vi av en rejäl blandning av folk. Väl inne så flummade det runt en massa folk och det spelades en hel del reggea musik, och då började vi lägga ihop ett och ett.. Ett reggea party var det iallafall och folk kanske var liiiite påverkade av något annat än alkohol, haha då blev det genast lite klarare varför polisen var där med :) . Nån timme efter ankomsten till Raw kom Mikkis kompisar förbi och det hela slutade med en kycklingtallrik med ris på det lokala pizzafyllehaket :).

Mycket lyckad helg!

Nej nu ska jag ta och äta..

Ta hand om er!

Kram/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0