Fredag 20/11-09 Smärtskala: 3

Hej hopp!

Idag har jag varit och köpt målarfärg, kul va? :). Så nu ska det bli vitt i mitt vardagsrum , just nu är det lila :P.. Möjligt att taket ska få sig en sväng färg med då jag råkat måla lite lila där med... Så om någon känner sig manad är ni hjärtligt välkomman att komma hit å måla lite i helgen!

Ikväll ska vi iväg till mamma och pappa och äta middag, min kära syster kommer hem från London idag och jag hoppas hon har en stor present med sig till mig ;).

Våra små kissekattbebisar börjar bli sååå otroligt söta, nu kommer det bli sådär svårt igen att ge bort dom :'(.. Nej usha sånt tycker jag inte alls om!!

Nej nu ska jag ta å fixa lite innan vi ska åka =)..

Hoppas alla får en kanonkväll!

Kram/Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0