Tisdag 8/12-09 Smärtskala: 3

Hej Hopp kära vänner!

Idag har det varit jobb som gällt hela dagen med en massa tjuriga kunder, haha. Jag förstår helt ärligt inte vad det är dom får ut av att vara så griniga? Vissa har det väl i sin "natur" helt enkelt.
Det märks att julhandeln har startat ganska så kraftigt. Är rejält mkt mera folk, dock inte mer personal!

Börjar äntligen få iordning här hemma, nu är det bara hallen som ska målas vit :D..

Sitter inne på Asos och bläddrar runt bland deras väskor och hittade den här

Är den inte bara helt galet söt så säg! Måste nästan ha en tror jag, haha :)


Nej, nu ska jag laga lite mat, havregrynsgröt med andra ord! blä

Puss/E


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har ingen examen eller nåt färdigt yrke på papper via nån skola nej, men har gått olika ettåriga utbildningar och kurser samt alltid suttit och pluggat och övat själv liksom =)

2009-12-08 @ 21:57:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jajjemen :) Det är så sant så!

2009-12-08 @ 22:14:16
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0