Söndag 20/12-09 Smärtskala: 5

Hej!

Sitter i bilen med Davve påväg upp till Uppsala, passar på att blogga lite då :).

Idag har det varit jobb som gällt, lite mindre kunder idag faktiskt, men kan vara ganska så skönt det med.

Kollat på Anna ankas jul har vi hunnit med. Haha den där människan är ju bara för underbar, man kan ju bara inte låta bli att typ hatälska henne. På något sätt så är hon bara så klockren! Blev faktsikt lite chokad att Robert Aschberg ställer upp i samma program som henne, trodde han var lite mer seriös än så ;).

Hörrni, det är ju julafton snart! Är det inte undebart? Och en vit jul ser det dessutom ut att bli. Wiii
Jag måste komma på lite paket att köpa för en hundring med, vi ska ha något slags julklappsspel så alla ska köpa små julklappar för runt en 100. Någon som har något tips på vad man kan hitta på?

Brittany Murphy har ju hittats död med :(, bara 32 år gammal. Överdos kanske? Tycker hon var en riktigt bra skådespelerska faktiskt, en av de få skådespelare jag faktiskt vet vem det är. Trist...

Imorgon är det den stora dagen med, gaaash, nervös!
Ska även ta och julpynta lite i min älsklings lägenhet, jag förmodar att han inte har gjort det själv!


Ha det så bra allihoppa!


Kram/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0