Onsdag 23/12-09 Smärtskala:7


Hej!

Fick en tid snabbt hos min läkare imorse, otroligt skönt. Ska äta antibiotika några dagar då det var så att jag lyckats dra på mig en urinvägsinfektion med. Lite jobbigt när man inte vet om det är endometriosen som gör att det gör så sjukt ont eller om det är något annat. Så har väl gått med den där infektionen några dagar nu så därav har det gjort extra ont.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa med pissenisse, ebbson, bosse, frasse och frankenstein. dom håller på å river granen just nu så får väl se hur mkt som det är kvar av den sedan...

Nej nu ska jag sova =)

God jul alla!

Kramar/Evelina


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det är ingen rolig sjukdom vi dragit på oss inte. :/ Kämpa på! Det måste gå att bli smärtfri på något sätt, jag skulle inte orka upp ur sängen utan hoppet att det kommer bli bättre. Kanske inte idag, inte imorgon men någon gång måste det bli bättre.

Håller tummarna för att du är inne i en bättre period nu då du inte bloggat på ett tag. :)

Kramar

2010-01-07 @ 05:44:25
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0