Måndag 21/12-09 Smärtskala: 8, Kan man dö av att ha för ont?

Typ hjälp eller något liknande...
Kan man inte bara få svimma? Typ tuppa av ett tag och vakna när det hela är över?
Jag har j*vulskt sjukt ont just nu, tagit två citodon och enda stället jag märker någonting av dem är i huvudet, jag är yr! Yr yr yr! :,(
Funderar på om jag ska försöka fixa en tid hos min läkare till imorgon ifall det värsta inte gått över, för den här smärtan är påtok för mycket och den klarar jag bara inte av att ha! Vet inte hur jag ska förklara det hela, det gör bara äckligt ont. Ligger i sängen just nu i Uppsala och väntar på att Davve ska komma hem. Vettefasiken hur jag ska kunna ta mig hem, jag kan inte ens sitta just nu.
Varför fick jag det här för?  

Jag vägrar åka till akuten inatt. Nu ska jag sätta upp ett mål: Det här ska jag klara av tills imorgon bitti, är det inte över så får jag fixa det då, om jag så ska vara uppe hela natten. Tänker inte låta någon inkompetent idiot lägga in mig, never! Någon som blivit inlaggd på södertälje sjukhus någon gång? Ett litet tips om du inte fått pröva på detta äventyr, Du mår bättre om du skiter i att åka dit! Nu är jag ju iof i Uppsala, så om jag inte står ut är det nästan bättre att ta det här.  

Men nu ska jag ge mig fan på att fixa det här tills imorgon..

Lär ju blogga halva natten, så vi hörs senare!


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0