Fredag 19/12-09 Smärtskala:3



Tjo,

Idag har det varit jobbdag men för en gång skull har den faktiskt gått riktigt snabbt :). Har varit skapligt mycket folk och faktiskt, mycket trevligt folk. Detta gör såklart dagen mycket lättare..

Blev sedan hämtad vid dagens slut av mina kära mor och min "lilla" älskling. Sedan bar färden hem mot Pershagen för en god middag och en trevlig film. Stardust hette filmen btw, mycket bra film :)!

Nu är det typ 7 timmar kvar innan det är dags att börja jobba igen, jippie ;)! Imorgon kommer jag följa med Davve till Uppsala, ska spendera min måndag där är det tänkt. Även en liten sak som kommer hända där som jag inte kan gå in så mycket närmare på nu, men är faktiskt lite nervös! :).

Å, måste bara berätta, stod och klämde lite på mina sista paket i julklappskallendern från TheBodyShop och insåg att jag fått två stycken nr 24, haha. Inget man klagar över direkt =)


Nej, nu måste vi ta och hoppa i sängen !


God natt allesammans

Kramar/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0