Fredag 18/12-09 Smärtskala:4



Hej,

Idag är det Freeeedag, jippie!! Detta innebär att min älskling kommer hem idag, Äntligen!
Vi ska iväg ner på stan såfort han kommer hit och jaga rätt på lite klappar. Sen ska vi hem till Pershagen och äta middag. Pissenisse ska givetvis med, blir första gången han får vara ute i snön, undrar hur han kommer reagera på det :)!

Visste ni hur bökigt det är att hänga upp gardiner? Lätt som en plätt tänkte jag och skulle ge mig på detta fenomen för första gången i mitt liv. Först var jag tvungen att ta ner gardinstången, då ser jag att någon (min kära älskling) skruvat fast denna, hu? Why? Har Evelina någon skruvmejsel? Eh nej.. Hm. Lyckas iallafall lykra lös denna på något härligt vänster på ena sidan och känner mig otroligt nöjd i några sekunder över detta. För att sedan några sekunder senare inse att gardinen jag ska hänga upp ligger en liten bit bort och jag kan inte släppa gardinstången då den hänger fast i ena änden och antagligen skulle gå av om jag släppte denna. Jag får helt enkelt sätta tillbaka stången på sin plats, gå och hämta gardinen och sedan ta ner denna igen. Det gick ju iof smidigt men har ni någon gång provat att sätta upp en gardin med ena sidan fast uppe på väggen? Nää ush, prova helt eneklt inte detta smarta knep ;)! Nu sitter iallafall julgardinen uppe :)!

Ska försöka kapa mig en gran idag med , en liten en :D! Hihi tänker dock inte lunka runt i snön 2 timmar iår som förra för å hitta den perfekta granen.. Alla har sin skönhet och den första bästa som har rätt storlek kommer jag ta!, Varesig den knappt har några barr eller ej.


Nej nu är det slutpladdrat!

Ha en underbar dag allihoppa, och en underbar helg med för den delen =)


Puss/Evelina



Kommentarer
Postat av: Caroline

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1819619/granskning-var-femte-julgran-ar-stulen



Läs och skäms! Hihi :)

2009-12-19 @ 11:43:26
URL: http://carolinekling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0