Åååka pendeltåg...



Jahapp, då har man lämnat Uppsala för ett litet tag sedan. Kan äntligen sitta ner och slappna av lite, dock drogad som ett as men vad gör man? Har strategiskt valt en plats brevid toaletten, gör aldrig det i vanliga fall.. Tycker det är så otroligt äckligt när folk håller på å går ut och in och man typ känner lukten av vad dem gjort där inne. Men nu mår jag så sjukt j*kla illa och är så sjukt snurrig så kan finnas en risk att jag kan behöva det där äckelhaket själv...

Ringde milla här med så hon ska köra hem mig när jag kommit till syd :).

Jag är sjukt törstig om ni nu är intresserade ;), och då menar jag sådär sjukt sjukt törstig.. Hade det kommit någon och sålt vatten hade jag lätt gett en hundring för en flaska.
På tal om flaskor, tänker ni någonsin när ni köper en flaska med vatten eller läsk att det är dåligt för miljön? Kan ju personligen aldrig säga att jag tänkt den tanken. Eller jo, nu gör jag det varje gång. Sebbo på jobbet påpekade nämligen detta till min kära syster som påpekade det till mig, och nu kan jag inte köpa en flaska vatten på flaska utan att känna mig som en miljöbov, haha.

Så tänk på det ni, nästa gång ni köper en flaska vatten ;)!

/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0