01:45



Sova?
Haha nej jag skulle knappast tro det!




"-När vi gifte oss, visste ni inte att vi menade stycket ”i nöd och lust” bokstavligen, eller hur? Vi slår vad om att ni räknade med minst en fördelning om 50/50 av den kombinationen, hellre än den fördelning om 90/10 ni fick. Ni är våra vårdare, de som skjutsar oss till och från våra läkare och akutvårdsbesök. Ni är de som hör oss gråta på nätterna och ser oss bryta ihop under dagen. Ni är de som passar upp på oss från topp till tå. Det går ut över er när vi har ont och är arga, och ni tar det med fattning. Ni är måhända större offer för Endometrios än vi är. Ni är uppskattade mer än vad som kan sägas i ord.



Överge oss inte nu-"




Tack för att du finns här, även fast du inte är här.
Tack för att du svarar mitt i natten.
Tack för att du lyssnar.
Tack för att du bryr dig.
Tack för att du inte ger upp.
Tack för att du kämpar med mig.
Du är världens underbaraste.
Jag älskar dig!






...


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0